Värmande kommentar

Som jag skrev i detta inlägg igår här har mitt fantastiska självförtroende fått sig en liten törn och jag befinner mig i en svacka. Till det inlägget fick jag en kommentar från Sara som faktiskt hjälpte oerhört mycket. Som fick allt att kännas lite mindre hopplöst.
 
 
Med de orden i huvudet har jag nu planerat att sticka till gymmet och pumpa upp benen lite. Förhoppningsvis har min självkänsla bättrats på till nästa vecka och jag är mitt vanliga snygga och glada jag. 
1 Cathie:

skriven

Åh, vilken fin kommentar!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer