Veckans träning

Ännu en vecka har gått och det är dags för att sammanfatta veckan som gått. 
 
Måndag: Simning 600 m
               Fotbollsträning (inomhus)
Tisdag: Löpning 5,4km
            Gym - Axlar
Onsdag: Gym - Ben
Torsdag: Magcirkel
Fredag: Vila
Lördag: Löpning 5km (löpband) +axlar
Söndag: Gym - Biceps/Triceps
 
Med andra ord har jag skrapat ihop 8 pass dennavecka och ändå fått en vilodag. Det känns riktigt bra faktiskt. Statusen för min utmaning ser alltså ut som så att: 38 pass kvar att utföra på 36 dagar.
 
Det känns definitivt inte som någon omöjlighet att klara detta. Trots att jag gav det till nästa helg att bestämma mig huruvida jag skulle revidera min plan känns det som att jag redan nu kan säga att jag kommer inte formulera om planen. Jag är bara peppad på att fortsätta resten av året. Det är bara att kötta.
 
 
Jag fick förresten ett önskemål om att berätta hur mitt träningsupplägg sett ut den senaste tiden. Jag håller på att knåpa ihop ett inlägg om det. Det kommer upp i dagarna så häng kvar ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer