Söndagsfunderingar

Efter förra veckans halsproblem kom jag tillbaka ganska starkt i veckan som gått. Dock börjar det dra ihop sig med mina 80 pass innan nyår. 
 
Såhär ser det ut nu (dagens fotbollsmatch ska också läggas till):
 
Jag har alltså avklarat 34 pass, vilket innebär 46 pass kvar till nyår. Det är dock bara 43 dagar kvar och detta blir tufft. När jag satte upp målet räknade jag på att jag skulle träna 6 pass i veckan, för att hinna med mina vilodagar. Men i och med att förra veckan innebar 0 pass halkade jag lite efter och jag behöver kämpa på som bara den. 
 
Jag har bestämt mig för att låta det gå en dryg vecka till och inför nästa helg ska jag avgöra om jag ska modifiera målet pga min sjukdom eller om jag bara ska kötta lite extra. Jag vill ju kunna fullfölja målet, men samtidigt ska man inte vara dum. Om jag innan nästa helg kommer fram till att det är fullt möjligt att plocka in 
 
Så nu inväntar vi nya veckan och höjer växeln lite till. Jag avslutar detta inlägget med att sammanfatta veckans träning:
 
Måndag: Gym - Axlar
               Fotboll inne
Tisdag: Gym - Ben
Onsdag: Löpning 3.6 km
              Gym - mage
Torsdag: VILA
Fredag: Gym - Armar
Lördag: VILA
Söndag: Fotbollsmatch
 
1 Patrik :

skriven

Jag gillar ditt sätt att strukturera upp din träning med vad du tränat och när. Det är en sån sak som jag också skulle vilja hitta självdisciplin att göra. som det är nu är det bara aktiviteterna som loggas med RunKeeper som sparas... Just för att det går av sig själv och är bekvämt.

Svar: Det är ju framförallt mest pga pass-utmaningen nu jag gör det, men jag gillar att kunna få en överblick på hur mkt och vad jag tränat. Man ser om man hållr intensiteten uppe på ett överskådligt sätt.
Josefin Sjöberg

2 Åke:

skriven

Det är väl bara att säga att det var fram till det kinesiska nyåret du skulle göra 80 pass. Då har du några extra veckor på dig.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer