Veckans träning

Idag är det årets sista söndag och vi ska som vanligt göra en sammanfattning av träningsveckan som gått.
 
Måndag: Julaftonsfriskis
Tisdag: Löpning 3.6 km
Onsdag: Cindy-WOD 20 min
Torsdag: Löpning 5 km
               Magcirkel
Fredag: Gym - Ben
lördag: Magcirkel
            Gym - Axlar/triceps
Söndag: Crosstrainer 30 min
               Gym - 'Bröst/Biceps
 
Summerat 10 pass. Vem sa att man behöver slappna av träningsmässigt bara för att det är jul? Ja inte var det jag iaf. Nu har jag 2 pass kvar detta året och ja, en dag. Så vi dubblar imorgon också, sen är jag i mål.
1 Mikaela:

skriven

Sjukt, vad duktig du är som tar ditt mål trots all sjukdomstid! Gott nytt år!:)

Svar: Tack:) Jag är så grymt nöjd!
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer