Ännu en vecka har passerat

Efter mina funderingar i torsagsmorse på väg till gymmet har jag taggat ner lite. Jag gav mig träningvila fredag lördag och söndag och har istället fokuserat på jobb och plugg. Så med fulladdade batterier är jag beredd att ta mig an en ny vecka fylld av träning och plugg. Men först kan vi sammanfatta veckan som gått.
 
Måndag: crosstrainer 35 minuter
               gym - axlar
Tisdag: Magcirkel
Onsdag: Löpning 2 km
Torsdag: gym- Ben
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vila
 
Trots allt 5 pass under veckan och det är ju inte fy skam. Nu har jag dock 21 pass kvar och det är bara 14 dagar kvar till nyår. Men ingenting är omöjligt, eller hur? Jag har idag suttit och planerat för att jag ska få ihop det, och det ser faktiskt ganska så lovande ut trots allt. Jag ska försöka få till lite morgonyoga några mornar och sedan lite transportlöpning utöver mina vanliga gympass. 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer