Raggsockor

Det finns få saker som gör mig så grinig, vresig och allmänt ynklig som kyla. Om mina fötter är kalla känns allt hopplöst. Därför är jag supernöjd med sockorna jag fick av mormor förra veckan. under dessa regniga dagar har ute i sommarstugan har de varit på nästan konstant. Älskade raggsockar.



Jag bestämde mig tillslut för att jag skulle sticka ut och ta helgens löppass idag istället för att skjuta upp det tills imorgon som jag först tänkt. Och nu är mina lår stela kan jag berätta.

Nu vankas det kycklingtacos och familjemys.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer