En vecka

En vecka har gått sedan sist nu. Det var veckan då jag skulle träna mer än vanligt och äta mer än vanligt. Jag kan nog bara sammanfatta det som att det funkat bra. Första halvan av veckan fungerade bättre än den sista. Lagade mat som planerat, åt mina planerade mål och fick till mina pass. 
 
Framåt slutet av veckan har det varit lite svårare. Har trillat in lite i samma mönster som innan men det betyder inte att något är förstört för det. Vi fortsätter den här veckan, som antagligen kommer bli tvärt om. Början av veckan blir nog lite si sådär eftersom jag nu har inlett vårens jobbesök i stockholm. Bor på hotell och har kurs hela dagarna nu fram till och med onsdag. 
 
Jag ska under de här dagarna då jag är borta se till att jag får till kosten Jag ska fortsätta att äta mycket, men framförallt ska jag hålla mig till mina mål, vilket innebär frukost, lunch middag, med ett mellanmål på eftermiddagen och en frukt på förmiddagen. Jag ska dessutom få till minst ett pass på hotellets gym och en ordentlig promenad. 

Delar av veckan som passerat
 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer