Upptrappning



Morgonträning idag igen, nästan en vecka sedan sist. På bilden ovan ser ni hur mitt upplägg för dagen såg ut. Mina marklyft kör jag just nu på väldigt lätta vikter för att inte överbealsta mitt knä. Det känns ritkigt bra i kroppen såhär efteråt, och knät blir bara bättre och bättre för varje vecka. Igår testade jag att vara med lite smått under fotbollen, och även det kändes bra. Så nu tänkte jag så smått börja trappa upp träningen på fotbollsplanen, så att jag inte halkar efter mer än nödvändigt. 



 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer