Ännu en helg har gått

Med tanke på det fina vädret som varit över hela landet den här helgen hade man ju kanske kunnat önska att jag kunde visa fina bilder på löprundor, fotboll eller i alla fall trädgårdsarbete. Men icke då. Den här helgen var det tapetsering. Jag och Pågen fick hjälp av hans syster, och när hjälp erbjuds då passar man på. Så vi har tapetserat nästan hela sovrummet, de sista våderna tar vi i veckan. Planen är nu att vi ska bli klara med ovanvåningen så att vi kan flytta in där inom en månad, för sedan vill vi med gott samvete kunna lägga de fina dagarna nu under våren på att vara ute i trädgården. 



Ikväll är det fotbollsträning på schemat och jag tänkte testa mina första passningar sedan knäskadan och se hur det känns. så håll tummarna för att det går bra! 
1 JUNITJEJ:

skriven

Vilken fin tapet!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer