Hjulia och jag

Igårkväll när jag kom hem från jobbet bestämde jag mig för att ta cykeln och cykla upp till Laröd och säga hej till laget vid tränignen. Det är en knapp mil att cykla. På vägen dit blåste det motvind, vägen avbröts av vägarbete och kullersten på sina platser, men solen sken och jag trampade på. när jag sen skulle cykla hem igen fick jag ju medvind och valde lite bättre vägar. Och det var helt fantastiskt. Jag känner att jag verkligen kommer gilla det här med å cykla. Nu inväntar jag bara ett par cykelbyxor för att sitta lite mjukare. 

Och det här med att bo vid havet. Jag har aldrig förstått det speciella med det. Men det är ju faktiskt helt fantastiskt att ha så nära till vattnet. Det är en speciell känsla att cykla med solen i ögonen längs vattnet. 

 
Och nu har jag döpt cykeln. Säg hej till Hjulia
1 Caroline Hjelm:

skriven

Jag läste din blogg för flera flera år sedan, runt 2010-2011 kanske... Minns att jag tyckte om den så mycket. Slutade blogga själv och tappade intresset för att läsa andra bloggar. Nu när jag av en ren slump hittade hit igen blev jag så glad. Kul att du fortsätter på samma bana med samma sunda tänk som innan! :)

Svar: Hej Caroline! Jag minns dig mycket väl! Jag har väl tappat det lite här också, men jobbar för en nystart nu, för jag tycker det e så himla kul, både med blogg träning och inspiration.
Framöver kommer bloggen handla om min resa tillbaka från korsbandsoperationen jag nyss genomgått (verkligen nyss, ligger på uppvaket just nu).
Hoppas att allt är bra med dig och att du hittar tillbaka hit igen när jag är igång 😊
Kram!
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer