Fantastiska fredag

Vaknade imorse och var fruktansvärt trött. Men när jag väl släpat mig ur sängen kröp energin fram i mig. JAg tog min dagliga morgonshot av Aloevera ochett glas vatten, ,längde på mig träningskläderna (nytt linne från better bodies), packade ner jobbkläder i träningsväskan, förberedde frukost och lunch i "matpåsen" (en vanlig system-kasse) och slängde ner bastugrejer överst i träningsväskan.  

Väl på gymmet bestämde jag mig för att köra mitt pass som fokuserar på rumpa, biceps och triceps. Självklart fick jag modifiera vissa av övningarna för att de skulle funka för mitt knä, men detgick bra. Avslutade med rehabövning och lite russian twist för magen. 

 
På jobbet blev det blåbärskvarg med granola till frukost och det här känns som en jäkligt fin fredag. i eftermiddag ska det badas bastu i Lund med lite vänner, men jag skippar ölen och kör hem tidigt istället för att njuta i soffan efter en härlig träningsvecka.
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer