Dundersnorig

Pågen har legat hemma i feber början av veckan, och det ledde ju så småningom oundvikligen till att även jag blev neddragen i förkylningsträsket. Torsdag var planerad vilodag, och det var då det slog till. Utmattning och halsont. Jobbade hala dagen för att sedan gå hem och sova hela eftermiddagen och kvällen. Med andra ord blev det planerade gympasset tyvärr inställt igår, och även idag blir det vila, bortsett från att jag ska spackla en jäkla massa.

 
Trots dunderförkylning jobbades det som sagt på fredagen och efter jobbet kom jag hem till en fin bukett tulpaner som pågen köpt till mig. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer