Ledsen, Förtvivlad och Trasig

Det har hänt en del. En del som gjort att jag lite tappat sugen till det mesta. Jag behöver lite tid för att bryta ihop just nu för att sedan komma igen. Jag återkommer här snart. Och då kommer den här bloggen handla om min resa tillbaka. För jag ska tillbaka. Jag är inte klar än. Varken med fotbollen, träningen eller livet. Jag har mycket kvar och ge. Mitt korsband ska bara också vara med på banan... 

Jag visar två facebookposter för er här nedanför för att ni ska förstå lite vad som hänt sen senaste inlägget. 

 
 
 
 
 
 
1 Linnéa:

skriven

Men fy!! Jag beklagar verkligen. Hoppas det läker fint, bara att blicka framåt!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer