Dags för comeback

Nu börjar det, min resa tillbaka. Jag har vridit och vänt på allt som hänt, men det enda som jag riktigt säkert vet är att jag ska spela fotboll igen. Inte den här säsongen kanske, men nästa. När jag kommer tillbaka ska jag vara på topp och bättre och framförallt starkare än någonsin. Med det sagt är det också givet att det kommer krävas en himla massa jobb. 
 
För att komma igång har jag i samråd med min sjukgymnast nu planerat hur träningen skall se ut de närmaste veckorna och imorgonbitti är det jag som gör comeback på gymmet. 
 
Det är mysigt på soffan med hunden också, men nu är det dags att röra på fläsket.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer