Funderingar på omläggning

Okej, imorse blev det gymmet igen. Biceps-triceps passet. Menj ag behöver något nytt... Det här funkar inte längre så bra för mig. Jag behöver sätta ihop nya pass att köra. Kommer nog vara ganska mycket samma upplägg, men med lite andra kombinationer av övningar. Jag känner att det här inte riktigt ger vad jag hoppats nu. Antagligen för att jag inte tränar styrka riktigt så mycket som programmet är avsett för. Därför tror jag det är bättre om jag stter ihop det mer själv utformat efter mig. 
 
 
Idag märkte jag dock hur träningskläderna jag köpte i USA börjar passa bättre. Även om jag inte gått ner särskilt mycket i vikt har kroppen äntligen börjat forma om sig. Skönt att se lite framsteg även om jag inte lyfter särskilt mycket tyngre... 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer