Bokbål

Här har varit tyst nu. Jag förstår att jag lämnade er med en cliffhanger, och dessvärre kan jag inte riktigt än avslöja vad det handlar om. Imorgonkväll eller onsdag kan jag dock släppa överraskningen fri här. 
 
Det har varit en omvälvande och spännande vecka. Och jag gissar att veckan som kommer inte kommer bli mindre händelserik. En av de saker som hänt är att jag fick veta att jag klarat min sista tenta och jag har därmed nu rätt att ansöka om examen. För att fira det eldade jag bokstavligt talat upp boken i kursen Elektroteknikens grunder, vilket var den sista tentan jag nu klarade. Det var femte gången jag försökte, och det var verkligen på tiden att det gick vägen. Som avslutning grillade jag marschmallows över glöden för att riktigt smaka på segerns sötma.
 
 
1 Sofia:

skriven

Klockrent! Hade gjort samma sak :)

2 Julia:

skriven

HAHA! Ska maila dessa bilder anonymt till Jonas och Patrik. ;)

3 Julia:

skriven

Never mind, trodde att det var endimensionell analysboken! Haha dör, vad dålig jag är. Det kanske var en freudiansk felläsning, då jag känner för att göra så med endimsboken :)

Svar: haha, du skulle bara veta.. endim är ingenting jämfört med denna helveteskurs :P
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer