Förälskad i en Mountainbike

Jag har ju egentligen hur mycket som helst att berätta om resan till grekland. Men vet inte riktigt vart jag ska börja eller vad som är intressant för er. Men en sak kom jag på idag att jag borde skriva om, och det är mountainbiken. 
 
 
På sista ön vi var hyrde vi cyklar för att lättare transportera oss. Jag valde direkt en maounatinbike framför en vanlig damcykel, och trots lite risigt skick på den förälskade jag mig direkt. Att cykla på de guppiga vägarna och bara strunta i att det var grus och sten och följsamt cykla över var så fantastiskt roligt. Efter att ha valt lite fel väg blev det också lite bergsklättring med cykel, men det gjorde inte så mycket. Det är ju faktiskt så man funderar lite på om det där med att cykla terräng skulle kunna vara något som passar en.. 
1 victoria:

skriven

ser härligt ut! vilken ön var du på?

Svar: Vi var på ios, paros och Kouffonissi, bilden är från sista ön.
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer