Extrem semesterhelg

Den här helgen har jag och pågen tjuvstartat semestern lite och åkt ut till stugan. Vi ska tillbaka till jobbet på måndag, men man får ju ta tillvara på de lediga dagar man har. 


Vi har fortfarande fullt upp med vår rymning streak och igår blev det en gemensam runda på 3 km. Idag var planen att det skulle bli en något längre runda för att hamna lite före i schemat. Vi sprang iväg på vars ett håll och när vi återförenades i huset visade det sig att båda sprungit 12 km var. Så det blev en extremt lång runda för att vara vi.

Efter den prestationen blev det lunch och en god öl i solen. Sen när molnen kom gick vi in och la oss och råkade sova i två timmar. Himla skönt. Nu smattrar regnet där ute, men det gör inte så mycket. 




Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer