Lördagmorgon

Idag har jag för förstagången testat de obemannade tiderna på mitt nya gym. på lördagar är det obemannat från klockan 5 till 9 då de öppnar receptionen och passen startar. JAg var på plats ett tag efter 8 och det var redan folk där, men inte så mycket så att det störde. Jag blir bara mer och emr säker på att jag faktiskt valt rätt. 
 
På grund av en obeskrivlig träningsvärk i baksida lår, rumpa och ljumskar efter fotbollsträningen (som blev styrketräning i tabata-form) i torsdag hade jag bestämt att det inte ens var värt att försöka med ett benpass. Så det blev 30 minuter på crosstrainern och sedan lite bicepscurls och Axlar i form av att lyfta viktplatta. Känns bra attt komma igång med helgen, även om det var segt att komma upp i morse. 
 
Så nu står jag framför datorn och får i mig frukost i form av en shake och en kopp kaffe innan jag ska iväg och julhandla lite på mio. 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer