Jag har bestämt mig

Så okej, i måndagsprovtränade jag på Nordic Wellness. Det känndes konstig toch förvirrat att vara på ett nytt gym. Och framförallt att vara på gymmet samtidigt som alla andra, i direkt anslutning till att man slutat jobba. Jag gick mest runt och kände på vikterna och försökte känna efter atmosfären. Men det var svårt. 
 
Planen var att utnyttja den fria provträningsveckan till max för att sedan testa något annat ställe också. Men då jag insåg att de hade erbjudande på gymkortet här nu, de har bäst öppettider (05-23 varje dag) i stan (om man inte vill gymma på 24/7), och de har all utrustning jag vill ha så såg jag inte någon anledning att vänta med att köpa kort där. Så idag gick jag dit och signade upp för 12 månader. Och det känns bra. Det innebär att framöver kan jag nu utnyttja de obemannade tiderna och gymma som jag vill när det är lite folk. 
 
 
1 Fröken Torsk:

skriven

Va härligt att läsa! =) Lycka till med träningen!

2 JHH:

skriven

Hade tänkt att kommentera vad jag brukar leta efter när jag väljer gym (typ när jag har semester och så) men det var bara enkla saker som typ öppettider och att utrustningen jag vill ha finns. Lycka till med träningen :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer