Matlådor i massor

Jag har haft en grym träningsvärk sedan passet på gymmet i förra veckan. Trots det fick jag även till en kort löprunda och kvällen igår bjöd på fotbollsmatch. Det blev en riktigt lyckad match, både träningsmässigt och vad det gäller resultatet. Vi vann med 3-0 och klättrade därmed några steg uppåt i tabellen. 

Som jag nämnde igår har helgen gått i flyttförberedelsernas tecken. Vi har bland annat lagat en himla massa matlådor som skall ätas i veckan för att slippa använda köksutrustningen. I samband med detta har jag bestämt mig för att igen köra en variant av periodisk fasta ett tag, för att få lite balans i vad när och hur jag äter. Mer om upplägget vid ett senare tillfälle.

Enchiladas med sallad och lite mer flyttkaos

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer