Runkeeper när det är som bäst

Jag vaknade tidigt idag och skulle ta bussen ner till stan för att hjälpa till att packa in grejer i en buss. Jag hade planerat att ta bussen 07.15, men när jag av praktiska skäl tagit på mig löpkläderna och snörat på mig löparskorna insåg jag att jag kunde ju precis lika gärna springa ner, och ha dagens träning avklarad. 
 
Det var faktiskt skönt och inte särskilt jobbigt. Däremot så blev något galet med runkeeper. Tror att sträckan jag egentligen sprang var strax under 4 km och jag råkade tydligen pausa istället för att stoppa när jag var framme... Men jag sprang i alla fall.
 
 
Sen kanman ju fråga sig varför jag envisas med att springa med runkeeper nu när jag faktiskt har fått en pulsklocka... Sanningen är att det är för att det inte är något batteri i klockan... Skärpning!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer