Ett steg till

En kortare löprunda idag också, men något ökad från igår. 3,5 km blev det. Långsamt och svettigt, men vem vet, snart kanske jag får tillbaka suget på riktigt?! Utöver det blev det en liten promenad tidigare med Pierre och vovven. Nu blir det till att hoppa in i duschen och försöka plugga lite till innan det bär av till spexet. 

 
1 Nathalie:

skriven

Har följt din blogg länge nu (himla inspirerande och bra!) och det är ju verkligen uppenbart att du inte mår jättebra just nu... Vill du berätta vad som hänt? Kram!

Svar: Det framkommer kanske så småningom..
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer