skor som skor?

Som ni ser blir mina löparskor använda i alla fall. Dessvärre är det enbart till och från jobbet då jag för tillfället inte har några andra vettiga skor. Jag räknar nämligen inte converse som vettiga och inte heller flipflop eller klackar. Inte i oktboer. När det regnar. Det är faktiskt så illa att till och med mina gummistövlar tar in vatten då de spruckit. Med det sagt ska jag och shoppa imorgon. 

Något jag däremot har är fotbollsskor. Dessa använda jag igår under en 120 minuter lång intensiv målvaktsträning. Idag molar det lite här och där i musklerna, men ingen direkt träningsvärk. Något som däremot värker är mitt långfinger som jag lyckades stuka. Det värker inte bara, det är groteskt svullet. Men jag ska nog klara av 90 minuter träning ikväll ändå. Det blir väldigt mycket fotboll nu. Vi har sista kvalmatchen på söndag och tar vi poäng i den är vi klara för att gå upp i division två. Så nu är det viktigt.

Höstruskigt

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer