Ännu en besvikelse

Huvudet är tomt, men ändå så fullt. Jag är arg ledsen och besviken. Tentan gick inte som jag hoppats och det känns hopplöst nu. Det är bara att ta nya tag, men inte idag. 

Det blev istället en långpromenad för att rensa tankarna lite. Dock blev det inget rensat alls, tankarna blev istället fler och betydligt mer högljudda. Det känns som att man försöker och försöker, men ändå är det inte tillräckligt. Jag är en tenta ifrån färdig civilingenjör. Men eftersom jag inte klarar den blir jag utan examen. Allt för att jag inte klarar av att räkna på elkretsar och OP-förstärkare. Jag som bara vill börja leva mitt liv. 

Stannade på en bro under promenaden och tittade på bilarna
 

Dagen började bra, men slutade i kaos och panik. Hoppas det vänder lika snabbt igen så att morgondagen känns mer hoppfull

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer