Tröttmössa

Idag är en riktigt trött dag. Vaknade alldeles för sent, idag också.  Var på gymmet 20 mnter efter planerat. Med andra ord fick det bli ett kort pass för att hinna i tid till exjobbet (Vilket jag självklart inte gjorde). 
 
Blev intervaller på löpbandet följt av 4 minuter planka. Ligger alltså lite efter i plankutmaningen. Har avklarat 7 minuter den här veckan, 20 skal göras. Så nu har jag tre dagar på mig att avklara 13 minuter planka. Men det borde inte vara några problem. Även om jag blivit pinsamt svag i den övningen. Övning ger färdighet heter det väl. 
 
Är det bara jag eller ser jag fantastiskt sne ut i min planka? 
 
Glöm förresten inte ställa frågor!
1 Linnéa:

skriven

Jag tror inte den är sne, har en känsla av att bilden är fotat lite sne. :) Plankan är så jobbig!! Det handlar så mycket om psyke ju.. Men bra att du kämpar på :)

2 Denise:

skriven

Hej! har letat efter en blogg med någon som ligger ungefär där jag ligger i löpning , gärna ett eller två steg före, så man kan bli lite peppad och sporrad. läser jag dina mål så verkar du passa perfekt på det :) annars är ju de flesta som bloggar typ elitlöpare haha, springer 50km om dagen på 2h typ ;)

Svar: haha, ja, elitlöpare kan jag ju verkligen inte kalla mig. Men förstår hur du menar. Det är inte inspirerande om man inte kan relatera till det själv. Men samtidigt måste man våga testa sina gränser. Testade att springa 15 km för någon månad sedan, betydligt längre än jag trodde jag skulle klara. Men det gick hur bra som helst, även om tempot inte var så högt.
Josefin Sjöberg

3 denise:

skriven

Oj förlåt, menade ju inte att hinta om att du inte var någon elitlöpare... Jag tycker själv att jag är superduktig haha, och du springer snabbare än vad jag gör så det var ingen hint så alls. Hoppas du inte tog det fel :)

Svar: Nej, så tolkade jag det inte alls :) Tolkade det som att du hittat en blogg som du gillar och kan hitta inspiration i, och det är ju en betydligt större komplimang än att kunna springa 50 mil på 2 timmar ;) Så jag blev enbart glad av din kommentar
Josefin Sjöberg

4 Pierre:

skriven

Håller med Linnéa. Tror att om du ställer kameran, linsen då, mer centrerad i förhållande till din kropp så kommer du nog se lite rakare ut. Iallafall på bild. =)

5 Anonym:

skriven

Du är nog inte så sne. Gör som de andra säger och ställ kameran rakare, så ska det nog se bra ut.

6 Li:

skriven

Hur är den sport-BHn, Josse? Vill ha en ny!

Svar: Den funkar jättebra :) De är lite tighta i början, men efter att ha använt de några gånger funkar de hur bra som helst :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer