TrädgårdsTorsdag

Dagen har bjudit på fortsatt renovering, men framförallt trädgårdsdag med mamma. Blomsterlandet och plantskol besöktes och massa kul inhandlades. Under kvällen har jag efter tapetsering ägnat mig åt att skruva ihop min planteringsbänk och planterat blommor tills jorden tog slut.
 
Kvällen avrundades med färsbiffar med färsk basilika i och till det ugnsbakade sötpotatisstänger. Innan klockan slog 20 hann jag även få i mig lite blåbärssorbet. 
 
 
1 Fatmas Shop:

skriven

Gott!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer