Godmorgon

Det är måndag och en ny vecka har startat. Själv ställde jag klockan på 06, låg kvar 30 minuter i sängen och skuttade sedan iväg på en timmes promenad med herr hund med P# morgonpasset i öronen. Även om det är väldigt lågintensivt och i vanliga fall knappt räknas som träning för mig att promenera så är det slönt att vara igång igen. 
 
Det skadade ju inte heller precis att solen strålade och allt var allmänt underbart. 
 
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, slänga på lite smink och bege mig till skolan där det blir simulerad arbetsintervju och sedan jobb med inlämningsuppgifter. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer