Dags att bli cyklist

Igår var en fullspäckad dag. Det var jobb och massa 30-års kalas att gå på. Dock hann jag med ett snabbt möte med Pierre och Tess där han fick berätta för mig om en cykels olika komponenter och vad man ska tänka på när man köper cykel. 
 
För ja, jag är sugen på att köpa cykel. Det verkar vara en så härlig träningsform och ett bra sätt att uppleva naturen på. Men det är ju inget billigt äventyr precis. Så om ni har några tips på någon som säljer en begagnad ländsvägscykel får ni mer än gärna hojta till. Eller om ni har några andra generella köpa-cykel-tips eller bara cykel-tips.
 
Fina Tess
1 Carolin:

skriven

Hur lång är du? Jag säljer min gamla racer, men jag tror kanske du är för lång för den!

Du kan kika här
http://carolinsundvik.wordpress.com/2011/10/29/en-racer-rikare/

Förövrigt världens bästa träningsform :)

Svar: Hmm.. jag är 1.68 lång... Kan man få lite mer info om cykeln?
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer