Shopping

Idag hoppade jag in och jobbade ett extra pass. Hade planerat att springa efteråt, men när jag kom hem var jag inte det minsta sugen på löpning. Massa blåst, fuktigt och rått i luften och solen låg gömd långt bakom molnen. Så jag bestämde mig för att skjuta upp löpningen till imorgon, och då ta en riktig långrunda. 
 
Istället för löpning åkte jag och pågen till Nova Lund (shoppingcentrum), Råkade trilla in på bokrean och tittade in kappahls träningskollektion. Utöver de sakerna på bilderna nedan blev det även lite smått å gott från bikbok. 
 
strumpor och shorts från Kappahl och bok för 49 kr på bokrean på akademibokhandeln 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer