Norr om Småland skiner solen

Efter en lång kvällspromenad igårkväll hann både se bortsprugna kaniner och gå vilse i skogstorp borstade jag tänderna och gick och la mig.

Natten bjöd på över 10 timmars sömn, välbehövliga timmar gissar jag. Utvilad gav jag mig sedan ut på en kort löptur i det fina vädret. Svetten rann och två kilometer i benen senare var en kall dusch välkommen. Lämnade igår ett kallt och regnigt Skåne, så värmen och solen kom som en överraskning. En himla tur att jag i sista minuten packade med ett par shorts.

Resten av dagen bjuder på träning i form av att flytta böcker från bokhyllor till containern, men först blir det en paus för sjukhusbesök, lunch och en titt på morföräldrarnas nya lägenhet.

1 lisa:

skriven

Lyckost! Här är lite sol idag men inte varmt! Vad söta ni är på bilden, både du och Johanna!Kram!

2 EMMAWHO:

skriven

Så härligt att röra på sig!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer