Vad är det för dag?

Idag letade jag och pågen oss ner till stranden och har bränt oss sådär precis lagom så att det kommer ha gått över till imorgon. Det är en fin strand och vattnet är varmt. Imorgon får min kamera följa med ner så jag kan visa hur det ser ut. 
 
Jag passar istället på att ta tillfället i akt och visar hur vi bor. Hotellet är över förväntan och riktigt fint. Många pooler, fräscha utrymmen och trevlig personal. Vårt rum är stort med en härlig balkong som vätter in mot poolen med skugga hela dagen. 
 
Hotellet sett från vår balkong och jag och Pågen på den samma.
 
Jag mår betydligt bättre än i morse. efter att ha fått i sig mat och sovit en kvart mådde jag prima igen. Nu har vi köpt lite yoghurt som står i kylen så att jag kan få i mig lite enrgi innan jag tränar så att jag inte blir så vimmelkantig som i morse. Imorgon hoppas jag verkligen jag kan njuta av frukosten och kan äta precis det jag vill utan tankar på att jag måste fylla magen och få i mig snabb energi... 
 
För övrigt har vi helt tappat kollen på vilken dag det är. Datumet har jag stenkoll på, men vilken veckodag är det egentligen? fredag? lördag? söndag?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer