New in

Jodå, visst blev det en löptur till ICA för att hämta mitt paket. Det gick i ett rasande tempo och 2 km avverkades på mindre än 10 minuter. Detta kom i paketet:
 
 
Linnet satt perfekt men topparna var lite i trängsta laget. Handskarna har varit efterlängtade under vinterns löprundor, men nu när det blivit plusgrader kanske de får vila till nästa vinter?
1 Maria:

skriven

Gillar linnet! Vart har du beställt i från?

Svar: sportamore :)
Josefin Sjöberg

2 Mikaela:

skriven

De där sportbharna töjer sig en del, tycker jag. Mina var sjukt tajta i början, men perfekta nu:)

Svar: Vilken tur, Hoppas du har rätt då :)
Josefin Sjöberg

3 Linn Lundborg:

skriven

Grymt fina träningskläder!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer