Lunch och hotellgym

Förmiddagen idag spenderades vid poolen på hotellet. Det var lagom ansträngande för min del. Vi gick ut i kata under lunchen och hittade en liten restaurang att äta på. Jag fick äntligen min efterlängtade nudelsoppa. Jag älskar asiatiska soppor, och det funkar, tro det eller ej, väldigt bra i värmen. 
 
Vi har även spanat in gymmet. Det är inte så stort, men det finns saker så jag klarar mig. Hantlar, löpband och crosstrainer och det är luftkonditionerat. Får se om vi inviger det imorgon.
 
Gymmet på hotellet och min lunch i form av nudelsoppa med squid och öl till

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer