Fortfarande ur balans

Min kropp har inte riktigt kommit till rätta med tidsomställningen och klimatet här. Jag är trött hela tiden och kroppen vill ha mat konstant. I morse vaknade jag och mådde illa av hunger. Dum som jag är bestämde jag mig ändå att träna innan frukost, ni kan ju själv gissa hur det gick. Blev inte mycket till träning och hade sedan svårt att äta eftersom jag mådde illa för att jag var hungrig, ond cirkel det där. Jag lyckades trots allt peta i mig bacon, ägg, frukt, pannkakor och lite sockrade chokladflingor. Ska lägga mig ner en stund på sängen nu innan vi traskar ner till stranden. 
 
Igårkväll åt vi curry och drack drinkar. Gott så det förslår och trevligt var det också. Som Pågen så fint sa igår: det är som att ha 200 thairestauranger precis runt hörnet. Jag precis så är det.
 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer