Big Buddha och elefanter

Efter gårdagens solbränna som med råge sitter kvar på mina axlar idag bestämde vi oss för att turista lite. Vi gick upp tidigt och åt frukost (redan halv 8!) Efter det så tog vi en tuk-tuk-taxi upp till utsiktsplatsen med Jättebuddhan som finns uppe på ett berg en bit ifrån Kata där vi bor. Utsikten hade nog varit väldigt fin om det inte var för att vi var där FÖR tidigt så det var fortfarande fullt med vattenångor över hela landskapet. 
 
Buddhan var hur som helst häftig och jättestor. På vägen ner från utsiktsplatsen stannade vi och red lite elephant. Kändes väldigt turistigt och klyshigt, men jag fick se elefanter och jag är nöjd. 
 
 
Under dagen har vi även hunnit bada i poolen, beställa kostym och skjortor från skräddare, dricka smoothie från poolbaren och träna i gymmet.En ganska bra dag. Kvällen bjuder på middag med Pågens arbetskompis med respektive. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer