Favoritfrukost

Laddar för ännu en dag i Landskrona fylld med exjobb. Sitter och äter frukost, Grekisk yoghurt blandad med lite grädde toppad med grapefrukt, frusna körsbär, mandel, solrosfrön och dinklflingor. Gott gott gott. De frysta körsbären är nog min favorit bland alla frysta bär i frysdisken.
 
1 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Haha, jag tyckte körsbären såg ut som oliver först och blev smått fundersam... Tills jag läste texten ;-)

Svar: haha, jag såg också att det såg konstigt ut iom hålen från att de plockat ut kärnorna. Men även om oliver är gott tror jag inte riktigt på de i yoghurten ;)
Josefin Sjöberg

2 Anonym:

skriven

Ser gott ut!:)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer