Naken smoothie

Försökte posta ett inlägg från mobilen tidigare idag, men det fungerade inte så bra. Hur som helst, jag stack en snabbis till nova innan min tenta för att hinna inom akademibokhandeln. Inte kul att sitta på tentan utan stift. Köpte även en ny kalender, för visst är det praktiskt med de elektroniska, men inget slår en vanlig hederlig papperskalender om du frågar mig.
 
Jag passade även på att fylla på magen med en smoothie från Naked Juice Bar. Det fick bli en Lemon Flu Fighter, och oj vad god den var. Citron, Mango, banan, vaniljyoghurt och apelsin, en ocslagbar kombination av frukt.

 
Och för att fira att jag kommer få skriva tentan en gång till ska jag ta en liten löprunda nu.
 
 
1 JHH:

skriven

Jag använder också papperskalender. Fungera fortfarande bäst tycker jag :)

2 Pierre:

skriven

Hepp. Kan inte skriva kommentar på ditt förra inlägg så lånar denna istället.
Chins. Testa att köra latsdrag. Sitt långt fram, utsträckta armar, dra först ner axlarna och dra sen ner stången och knip ihop med skuldrorna. Du har säkerligen koll på det men så blir det ett litet längre inlägg från mig. =)

Gillar elektroniska kalendrar.. de pipar, blinkar och vibrerar när jag ska göra saker. Det behövs!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer