En underbar helg i kärlekens tecken

Helgen som gått har varit underbar. Att se två vänner vara så lyckliga, finns det något mer underbart? Det var ett bröllop fyllt av skratt och fest och precis som det ska vara på bröllop även några tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur fint det var. 
I ett hav av rosenblad

I och med att bröllopet nu är över är jag tillbaka i pluggbubblan. De kommande 3 dagarna kommer det vara fortsatt fokus på elkretsar och trefaskopplingar. På torsdag skriver jag förhoppningsvis min sista salstenta. Någonsin. Det känns sjukt. Men fram till dess fokus. Träningen trycker jag in när jag känner att jag hinner/vill/behöver för att få ut max av pluggtimmarna. Det var som vanligt planerat morgongym på måndagsmorgonen, men det saknades fortfarande några timmar sömn efter helgen, så jag ställde in planerna och somnade om. Kanske tar jag igen det imorgon. Kanske inte.
Den underbara brudbuketten
 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer