#Shootmagazine

Nu kryper jag ner i sängen för att mysa med nya tidningen. Jag har förresten valt att läsa en universitetskurs i foto näta termin (om jag kommer in)! Yey!!
 
1 Felle:

skriven

Oj, finns det?! Var? Kostnadsfritt?

Svar: Om du går in på studera.nu hittar du alla kurser i hela andet man kan välja. och ja det är gratis att läsa på universitetet ;) Den jag hittat är på distans. minns inte varifrån den hölls :P
Josefin Sjöberg

2 Anna M:

skriven

Söt bild på Yoshi

3 Felle:

skriven

Ja alltså, det vet jag ju egentligen att det är gratis att läsa på universitet, men jag blev så till mig av den där fotokursen. Tycker jag har lusläst studera.nu för att hitta intressanta distanskurser, men den där har jag minsann missat. Låter sjukt bra.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer