Reviderade planer

Denna vecka började inte riktigt som jag planerat. En öm hals och ett tungt huvud sätter käppar i hjulet för mina träningsplaner. så det blir till att revidera min plan en aning.

Jag hoppade över fotbollsträningen igår och gör samma sak ikväll. Även imorgon vilar jag från träning och hoppas på att kunna köra ett lugnt gympass på torsdag. Dock håller jag uppr från pulshöjande träning esten av veckan. Eventuellt att det blir en kortare löprunda på söndag.

Fram till dess är det vitaminer och te i alla dess former.

Bilden nedan skulle föreställa min lunchsallad, men hann äta upp den innan jag kom på att fota.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer