Plugghäst

Idag rä en betydligt bättre dag. Jag vaknade med träningsvärk i benen efter gårdagens löppass och jag sitter nu och trycker i mig min frukost. Bredvis mig står en stor kopp kaffe och väntar på uppmärksamhet, och nr den är nere ska jag återigen ta tag i plugget.
 
Jag har inte föreläsning förrän klockan 13 så jag hoppas jag hinner räkn någonting innan dess. Igår gick det inte över huvudtaget, men nya tag med ett rensat huvud hoppas jag ska hjälpa till.
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer