Lördag med söndagskänsla

Idag har det varit myslördag.Jag och Pågen har städat och sovit mest hela dagen. Kvällen avslutades med en mysig middag, som vi för en gångs skull inte åt framför TVn. Vi ska fortsätta med det är tanken, att äta vid matbordet och inte vid TVn. 
 
Vi sitter nu och tittar på film (svensson svensson) och äter lördagsgodis. Sen blir det nog till att krypa ner i sängen med nya lakan och ladda inför morgondagen som bjuder på mer städning och kanske en löprunda.
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer