Kli i halsen

Har jobbat halvdag idag och sitter nu och väntar på att dagens föreläsning ska komma igång. Dock har jag en sprängande huvudvärk och en obehagskänsla i halsen. Dessutom fryser jag som en hund och kroppen känns seg. Rädd att febern redan kommit och att influensan är på väg att tränga sig på.

Vi får se om jag överlever föreläsningen , men en sak som är säker är att jag inte kommer gå på fotbollsträningen ikväll.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer