Glad Måndag

Då var det måndag igen och vi fortsätter kämpa på här hemma. Har flängt runt lite under dagen och fått några ärenden gjorda, blan annat harjag återfått min kamera jag glömde  hemma hos mamma och pappa i torsdags. Jag hann även med en runda på gymmet.
 
 
Idag bestämde jag mig för att köra tungt. Jag körde samma pass som jag brukar (jag vet, snart dags att byta) men jag höjde alla vikter och hade som målsättning att klara 8 repetitioner istället för de 10-12 jag brukar ligga på. Det gick så sjukt bra och jag är nu riktigt mör i kroppen. 
 
 
På vägen hem cyklade jag även inom willys för att handla lite av det som är bristfälligt på vår ica-butik. Utöver det på bilden blev det även 2 kg kyckling (10 kr billigare på willys än ica!). Tonfisk och fiskbullar är också toppen att ha hemma. En halv burk fiskbullar åkte ner i magen som lunch tillsammans med kokt brysselkål. Måga skulle nog säga usch och fy till det. Men jag älskar fiskbullar. Tyvärr hade vi slut på broccoli, det är annars den perfekta kombinationen. 
 
Nu blir det plugg hela kvällen.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer