Vill ni veta en hemlighet?

När jag kryper ner under täcket på kvällen och släcker lampan så njuter jag. Då känner jag förändringen min kropp gått igenom senaste månaderna. Jag petar på mig själv och mina nyfunna muskler. Och jag är sjukt stolt och sjukt nöjd.
 
Jag älskar mina hårda lår, mina vältränade skinkor och mina tydliga vader. Jag är sjukt nöjd med att både biceps och axlar börjar växa och att jag njuter hela vägen.
 
Jag vill även poängtera att allt detta har hänt utan att jag fokuserat över huvudtaget på kosten. Med det säger jag godnatt. Nu kryper jag ner och petar på mina muskler.
 
1 Erika:

skriven

Underbart! Jag ska kicka igång nu med min förändring. Äntligen har jag blivit förbannad på mig själv för jag gör allt halvdant eller kör igång hårt och när resultat kommer så slutar jag (?) idioti.
Hade varit kul om du velat skriva ett inlägg ungefär hur du tränat den senaste tiden. Vilken typ av träning och hur ofta =)

Svar: Självklart kan jag knåpa ihop ett sådant inlägg. Ska försöka få upp det i veckan :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer