Host och snörvel

Det blev en fotbollsträning ikväll också. Känns bra att jag masade mig iväg trots tvivlet. Min förkylning vill inte ge med sig. Halsen är helt bra igen, men jag hostar och snörvlar. 
 
Jag vet ju att man inte ska träna med feber och halsont, men jag har ju varken eller. Så nu frågar jag er, hur illa är det egentligen att träna med lite snörvel och hosta? 

Hur som helst har jag nu gått och lagt mig, hällt upp en whiskey att mota bort hostan med och läser lite bloggar samtidigt som jag tittar på TV. Hunden har redan somnat i sin egen säng.
 
 
 
1 Pierre:

skriven

Svårt att säga vad lite snörvel och hosta är. Men jag brukar hålla mig lugn när jag är sjuk och krasslig så kroppen kan få ta hand om det. Vet folk som brukar haka på ut och springa när de är lite snuviga och kroppen får aldrig ta tag i det och är småsjuka hela vintern. Är det lite för mycket (som ändå känns ok) kan det ge större problem på kroppen ändå.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer