Fredag

Vilken dag! Jag har varit effektiv som tusan. Jag har hunnit både plugga, träna och städa.

Jag hade ju planerat lugn löpning så jag drog på mig löparskorna när jag skulle på styrelsemöte på skolan och sprang 2 km dit och 2 km hem. Inte mycket, men det var vad min slitna kropp orkade med. Än så länge håller jag alltså träningsschemat för veckan. Den största utmaningen blir nog att vila imorgon.

Nu ska ag ta och byta om och invänta min syster så ska vi gå och handla och sedan ska det bakas pizza.


Detaljbilder från min nystädade lägenhet. (Jaja, bara delar av den är städad, men det ser man ju inte på bilderna)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer