Fotbollsfylld söndag

JAg sitter nu i soffan helt slut efter helgen. Det blev två matcher för mig och min kropp är så trött. Men det har varit oerhört roligt.

Igår spelade vi med U-laget och fick storstryk, men det var roligt ändå. Idag var jag först och tittade på när pågen spelade Football (sån där med en äggformad boll), och även han fick storstryk. Men jag och yoshi hade mysigt i solen, även om det blåste kallt. Vi åt pastasallad och drack vatten.


Världens bästa hund

Sedan bar det av till Gunnesbo för att ladda inför A-lagsmatch. Och det gick så fruktansvärt bra, både för mig och för laget. Jag lyckades bra med mina ut- och insparjar, fick till och med göra assist. Det är inte fy skam som målvakt. Slutresultatet blev 8-0, och det ska man väl inte vara missnöjd med precis.


Världens bästa lag!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer