Nytt

Som sagt: en härlig dag så det förslår. Avslutade dagen med att knäppa lite nya bilder till bloggen. Pågen börjar förstå sig på kameran mer och mer och det är ju tur för mig ;) Det blev en ny header och lite andra fina bilder. Bjuder på ett litet urval här nedan
 
1 Emma B.:

skriven

Guud va fina bilder och headerbilden blev ju toppen! :D

Svar: Tack :) Jag blev väldigt nöjd med bilderna och nu känns det som att känslan av min blogg kommer fram bättre med den nya headern.
Josefin Sjöberg

2 Jasmine Ärnström:

skriven

Vad härligt det ser ut :)

Svar: de var det :) en riktigt härlig kväll :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer